Warsztat
Jak świadomie kierować swoimi emocjami w życiu i pracy i zmniejszyć ryzyko energetycznego lub zawodowego wypalenia?
Dla kogo?
Problematyka
Angażujesz się w sprawy Twoich klientów zapominając o swoich potrzebach i granicach? Trudno Ci się zregenerować po trudnej rozmowie?
Po pracy brakuje Ci energii na cokolwiek? Zaczynasz dostrzegać u siebie oznaki spadku energii, trudności ze snem, z odpornością?
Czy zdarza Ci się, że:
Strumień korzyści płynący z udziału w warsztacie:
Poznasz podstawowe mechanizmy obronne i dowiesz się, co się z Tobą dzieje, kiedy w kontakcie z klientem pojawiają się określone tematy, zachowania i emocje.
Dowiesz się, kiedy utykasz i jak dochodzi do impasu we współpracy z klientem oraz jak z niego wychodzić.
Nauczysz się, jak modyfikować swoje reakcje i lepiej radzić sobie z tzw. „trudnymi” klientami.
Pobierz