W niedzielę, na myśl o pracy Twój żołądek się skręca, a ciało mówią NIE!? Nie masz siły, by angażować się jak wcześniej? Zapraszam Cię na 7 godzinny warsztat NIE WYPALAJ SIĘ!, Łódzkie Centrum Gestalt, 29.11.24 LINK do zapisu

Halo Baza Trzy kropki

Warsztat

Jak świadomie kierować swoimi emocjami w życiu i pracy i zmniejszyć ryzyko energetycznego lub zawodowego wypalenia?

Halo Baza Trzy kropki

Dla kogo?

7-godzinne warsztaty dla zapracowanych i zaangażowanych, którzy potrzebują skutecznej radzić sobie z emocjami własnymi i klientów, by uniknąć wypalenia.
Halo Baza Trzy kropki

Problematyka

Angażujesz się w sprawy Twoich klientów zapominając o swoich potrzebach i granicach? Trudno Ci się zregenerować po trudnej rozmowie?

Po pracy brakuje Ci energii na cokolwiek? Zaczynasz dostrzegać u siebie oznaki spadku energii, trudności ze snem, z odpornością?

Czy zdarza Ci się, że:

Czujesz przytłoczenie codziennymi obowiązkami?
Obwiniasz się z powodu własnych, nieadekwatnych reakcji lub ich nie rozumiesz?
Bardzo się angażujesz i czujesz, że nie jesteś doceniany/a, masz poczucie krzywdy?
Złościsz się na reakcje swoich klientów, jednak „nic z tym nie robisz”?
Po rozmowie z klientem czujesz się wyczerpana/y?
Nie wiesz co czujesz, nie wiesz, jak zareagować w danej sytuacji?
Trudno Ci sięgać po pomoc, angażować do współpracy inne osoby?
Jeśli odpowiedź TAK, pojawia się więcej niż 2 razy, być może to wskazówka, by zadbać o własną energię, nauczyć się lepiej radzić sobie z emocjami, by ograniczyć ryzyko wypalenia zawodowego czy depresji.
Interesuje Cię ten warsztat?
Halo Baza Trzy kropki

Strumień korzyści płynący z udziału w warsztacie:

Dowiesz się jak rozpoznawać własne emocje i jaką to niesie wartość dla Twojej pracy z klientami oraz w relacjach z bliskimi osobami.

Poznasz podstawowe mechanizmy obronne i dowiesz się, co się z Tobą dzieje, kiedy w kontakcie       z klientem pojawiają się określone tematy, zachowania i emocje.

trzy
Poszerzysz świadomość swoich reakcji na zachowania klienta.
cztery

Dowiesz się, kiedy utykasz i jak dochodzi do impasu we współpracy z klientem oraz jak z niego wychodzić.

pięć
Dowiesz się, jak korzystać z empatii nie dając się pochłonąć emocjom klienta.
sześć

Nauczysz się, jak modyfikować swoje reakcje   i lepiej radzić sobie z tzw. „trudnymi” klientami.

siedem
Ucząc się poprzez doświadczenie pracy w parach i w grupie, stworzysz neuronalny zapis w swoim ciele, który ułatwi Ci praktykowanie to czego się dowiedziałaś/eś podczas warsztatu w codziennym życiu.
Interesuje Cię ten warsztat?

Pobierz

40 sposobów za 0 zł, które pomogą Ci wrócić do BAZY, kiedy stres albo nadmierna ekscytacja dają się we znaki.
40 sposobów na powrót do bazy